Regnrusk och soffmys

Sitter här en regnig oktoberdag i nordöstra London och är lite halvkrasslig. Hade lite feber i lördags vilket ledde till att jag spenderade dagen med att ligga i soffan och titta på avsnitt av Poirot och Miss Marple. Ena halsmandeln är svullen vilket inte är allt för trevligt, tacksamt nog så är svullnaden på väg ner nu.
Denna krasslighet har lite dålig tajming tycker jag, eftersom jag är ledig denna veckan. Men vad ska man göra, jag har det ganska trevligt ändå tycker jag. Alla som känner mig vet ju hur bra jag trivs i mitt eget sällskap och att jag inte har några problem att fördriva tiden. (Kanske inte den mest positiva aspekten för mig.)

Denna onsdagen har jag huset för mig själv mestadels av dagen då familjen är på utflykt så jag sitter i köket med min dator och svarar på lite mejl. Försöker även hitta nya London-vänner via Facebook. Håller tummarna för att det!

Annars idag blir det mys för min del. Lycklig hämta jag ut ett paket här om dagen, skickat från mamma, innehållandes ett kilo lösgodis. Så om en stund ligger jag i soffan, tittar på ett mordmysterium och njuter av lite "svenskt" godis. Mums!

1 kommentar:

  1. Jag tror att Sandra Zackrisson är i London kanske, du vet hon som sjunger såååååå fiiiiint! :D

    SvaraRadera